Fotografija 360° i trodimenzionalne virtualne šetnje već dugo nisu nikakva senzacija, nego standard za sve one koji žele više. Novost je da se taj standard odnedavno može vrlo jednostavno primijeniti i na poslovanje u našim mjestima.
PROMOTIVNI ČLANAK
– Turist 21. stoljeća pomno planira svoje putovanje i na jednom mjestu se zadržava sve kraće. Proučava dostupne informacije o ponudi destinacije te prema osobnim, vrlo specifičnim kriterijima odabire smještaj, prehranu, sportske i zabavne aktivnosti te sve ostale sadržaje koje će uključiti u svoje putovanje. Najmanje što za njega možemo učiniti je da mu damo što precizniju i što cjelovitiju informaciju o svojoj ponudi – kaže Meštrov.
Kaže se da fotografija ne laže i da govori tisuću riječi. Precizno opisuje i neopisivo, a ne treba prevoditelja. I dok je klasična u 2D formatu donekle podložna manipuliranju, mogućnost virtualne šetnje kroz objekt i sadržaje u ponudi otklanja svaku sumnju i isključuje mogućnost nesporazuma. Tehnologija se razvija, a njeno korištenje je sve jednostavnije i pristupačnije. Virtual Tisno nudi cijenu izrade 3D fotogradija po formuli kojom se izračunava cijena klasičnog fotografiranja.
– Okvirna cijena izrade virtualne šetnje za apartman može iznositi do jednodnevne cijene apartmana, a za više njih u objektu se primjenjuje određeni postotak popusta – kaže Meštrov.
Virtualne 3D prezentacije iznimno su učinkovite u promociji smještaja, apartmana, kuća, kampova, mobilnih kućica, plovila.., kao i svih ostalih turističkih sadržaja, poput suvenirnica, muzeja, galerija, kušaonica… Primjena im nipošto nije ograničena samo na turizam, a čitav je niz uspješnih primjera može se pogledati na stranicama Virtual Tisno.