
Županijski Upravni odjel za prostorno uređenje i gradnju zapošljava službenika koji će baviti poslovima gradnje i prostornog uređenja na području Općine Pirovac i Općine Tribunj.
Rezultat je to dobre suradnje i dogovora Općine Pirovac i Općine Tribunj sa Šibensko-kninskom županijom i Upravnim odjelom za prostorno uređenje i gradnju. Ove dvije Općine će, naime, iz vlastitih proračunskih sredstava financirati sva primanja zaposlenog službenika sa po 50 posto, čime će se ubrzati izdavanje građevinskih dozvola, ne samo građanstvu i privredi, nego i lokalnoj samoupravi, što će na koncu za posljedicu imati bržu realizaciju svih projekata koji sadrže i građevinsku komponentu. Novi službenik će obavljati poslove iz područja gradnje i prostornog uređenja koji se odnose na područje općina Pirovac i Tribunj.
– Iako je legalizacija u Pirovcu pri kraju, dogradnji, novogradnji i samih općinskih projekata sve je više, tako da je ovaj trošak višestruko opravdan. Njime će se rasteretiti postojeći kapaciteti Upravnog odjela, a nama će se godišnji trošak sluižbenika, koji iznosi 65.000 kuna, isplatiti već pri izdavanju papira za jedan jedini objekt. Naime, komunalni doprinos za kubni metar vikendice u Pirovcu iznosi 60 kuna, što je 60.000 općinskog prihoda na 1000 kubika novogradnje – kaže načelnik Općine Pirovac Ivan Gulam.
– Vjerujemo da ćemo kroz ovaj model suradnje osigurati i jednostavnije i brže izdavanje dozvola za općinske projekte koji čekaju apliciranje po različitim osnovama – kaže načelnik Gulam, uz zahvalu na razumijevanju upućenu županu Goranu Pauku i pročelnici Upravnog odjela za prostorno uređenje i gradnju Semiri Škugor.
Nakon što je potpisan ugovor očekuje se raspisivanje natječaja za primanje službenika u radni odnos i on bi do Nove godine trebao početi raditi.