FOTOGALERIJA iz Male škole kazališta: Otišao Kvinto u Kistanje i Murterinima ostavio skriveno blago

0
1982
Mali Murterini na pozornici (Foto: Argonauta)

Premijera predstave „Skriveno blago Colentuma“ u izvedbi učenika OŠ „Murterski škoji“ sinoć je oduševila gledalište pune kino dvorane “Žut” u Murteru.

Uspjeh murterskih osnovnoškolaca nije pao s neba. Dvadesetak učenika pod  vodstvom redatelja i scenografa Sergeja Mioča pohađali su Malu školu kazališta od listopada 2015. sve do početka ovog mjeseca, a sve u sklopu projekta Udruge Argonauta „Arheološko blago Colentum 4”, koji se sastojao od spomenute Male škole kazališta, izvedbe dviju kazališnih predstava, te izrade prve turističke karte arheološkog nalazišta Colentum.

Gledalište je bilo puno (Foto: Argonauta)
Gledalište je bilo puno (Foto: Argonauta)

Radnja ove predstave nastavila se na radnju prethodne, ‘Pirati pred Colentumom’, koju su izveli početkom godine. Kvint je otišao u Burnum kod Kistanja na obuku za rimskog legionara, a njegovi prijatelji pokušavaju pronaći skriveno blago. Nisu bili sigurni postoji li blago, dok Kvintova najbolja prijateljica Gaja nije shvatila da pravo blago Colentuma nije ni srebro, ni zlato, već sami SPOMEN na Colentum i njegove stanovnike zapisan na SVITKU kojeg  je na čudesan način pronašla. SVITAK o kojem Gaja govori je zapravo suvremena turistička karta Colentuma u kojoj je zapisano “sve” o Colentumu, njegovoj sudbini i njegovim stanovnicima, a koju mogu čitati i suvremeni Murterini i njihovi gosti. Kartu ‘Blago Colentuma’ su djeca podijelila publici, a može se preuzeti i na POVEZNICI – skriveno blago Colentuma.

Prema riječima voditelja Edukacijskog centra udruge Argonauta Luke Ježine, karta je tiskana u nakladi od gotovo 10 000 komada, od čega je polovica na engleskom jeziku. Bit će dostupna Murterinima i njihovim gostima u uredu Turističke zajednice općine Murter-Kornati, u poslovnicama turističkih agencija otoka Murtera, te Edukacijskom centru za održivi razvoj otoka i priobalja Šibensko-kninske županije.

 

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here