‘Eruprivna obmana’ – tribina o kornatskoj tragediji
Piše: Hrvoslav Pavić
3:09 pm, 24 kolovoza, 2016
Što se 30. kolovoza 2007. godine uistinu dogodilo na otoku Kornatu? Jesu li vatrogasci iz Šibenika, Tisnog i Vodica trebali ići gasiti kornatsku travu? Zašto je zakazao sustav? Tko je kriv? Tko je odgovoran za najveću tragediju u povijesti hrvatskog vatrogastva?
U petak, 26. kolovoza 2016. godine, s početkom u 19 sati, u multimedijalnoj dvorani Gradske knjižnice “Juraj Šižgorić” u Šibeniku, na tribini koju organizira udruga TRIS, Nediljko Pušić, umirovljeni časnik HV-a i Igor Marinović, otac tragično stradalog vatrogasca JVP Šibenik Ivana Marinovića, rekonstruiraju tragediju i uzroke nesreće, razotkrivaju sve obmane službene istine.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivni
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito traži pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu izvršenja prijenosa komunikacije preko elektronske komunikacijske mreže.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.