IZVOZ U JAPAN Vizualni identitet glazbenika Shinichira Yokote u rukama grafičara iz Tisnog
Piše: Rudinapress
11:47 am, 2 kolovoza, 2019
Piše: Rudinapress
11:47 am, 2 kolovoza, 2019
Nadarenost mladog Tišnjanina prije nekoliko godina je prepoznata u stručnim krugovima, nakon čega je gotovo potpuno napustio glazbenu karijeru koju je usporedo uspješno razvijao. No, “poznavanje materije” zajamčilo je izniman uspjeh grafičkih rješenja vezanih uz glazbu, pa je Tabula autor vizualnog identiteta mnogih glazbenih umjetnika, izdanja, događaja… poput našeg festivala Više R&R na Obali Mora.
Jakov Tabula 2017. u Azimutu (Foto: Rudinapress/H. Pavić)
Tabula je portalu ŠibenikIn otkrio da je veliki ljubitelj glazbe Shinichira Yokote i njegovog zemljaka Socihija Terade otkad je ušao u svijet elektroničke glazbe.
“- Oduvijek me privlačio taj njihov poseban zvuk koji se razlikuje od ostatka svjetske produkcije. Japanci su dosta jednostavni u svom glazbenom izričaju, ali s malo toga puno kažu. Kao dugogodišnjeg fana njihove glazbe jako me razveselila Yokotina poruka u mom mail inboxu u kojoj me je upitao za suradnju – govori Tabula.
Slavni Japanac tražio od mladog Šibenčanina da mu napravi omot duplog albuma na vinilu koji je zapravo presjek Yokotine karijere.
– Nije to mala stvar, kad se zna koliko u Japanu i u cijelom svijetu ima vrhunskih dizajnera, a on je odabrao baš mene. Rekao mi je da je upoznat s mojim radom i dao mi u potpunosti odriješene ruke. Ideja mi je bila japanska jednostavnost, ali koja ima puno slojeva. Imao sam odmah viziju da Yokota obuče kimono i ode u jednu od glavnih ulica u Tokio. Htio sam postići atmosferu futurističkog Tokija. Yokota je odmah bio zadovoljan jer je tema povezana s njegovom glazbom, što mi je i bila ideja. Glazba zapravo zaokružuje cijelu to priču – kaže talentirani šibenski dizajner.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Ploča izlazi 21. listopada na etiketama Sound of Vast i Far East Recording preko Rush Hour distribucije koja će album prodavati po cijelom svijetu. Yokotinu glazbu koriste manje-više svi svjetski vrhunski DJ-i.
Jakov Tabula aktivno sudjeluje na Hrvatskoj sceni i šire gdje ga prati dobar glas, pošto se svakom projektu posveti u potpunosti kako bi bio što originalniji i prepoznatljiviji. Osim tradicionalnog grafičkog dizajna koji uključuje brendiranje hotela i firmi stvara vizualne identitete za festivale i umjetnike. Ovogodišnji Fortica Festival na Pagu i Quarantine Of Art u Dubrovniku su samo neki od projekata na kojima je radio pokušavajući podignuti razinu vizualne kvalitete hrvatske scene.
Poznat je i po svojim ilustracijama koje možete pogledati na društvenim mrežama”, piše novinar ŠibenikIna Mario Krnić o Jakovu Tabuli.