Oznaka obiteljskog smještaja “Like HOME” znači – popunjeno u rujnu!?

0
3082
Pirovac (Foto: Rudinapress/H. Pavić)

Obiteljski smještaj čini više od polovice ukupnih turističkih kapaciteta u Hrvatskoj. Iz strateške važnosti za turizam i ukupno gospodarstvo proizišla je i potreba objedinjavanja obiteljskog smještaja kroz sustav označavanja kvalitete koji je lani lansiran pod marketinškim imenom “Like HOME”.

PIŠE: Igor Meić

S početkom turističke sezone ‘Like HOME’ je ušao u svoju drugu godinu provedbe te se polako naziru njegovi prvi rezultati. U Turističkoj zajednici Šibensko-kninske županije, koja je lani u suradnji sa sustavom turističkih zajednica kod nas pokrenula ovaj projekt, su više nego zadovoljni odazivom.

– Naša očekivanja u ovom projektu su ostvarena čak i više nego što smo mislili da će biti. Prošle godine u klub kvalitete je ušlo 88 od ukupno 105 članova. Ove godine smo uveli četiri podbrenda – CITY, BIKE, RURAL, LUXURY / LUXURY PREMIUM. Svi koji su u osnovnom brendu moći će se, ako žele, opredijeliti za jedan segment – kaže Željana Šikić, direktorica TZ Šibensko-kninske županije.
Na javni poziv objavljen početkom ljeta javilo se 40 iznajmljivača, a županijska TZ je u pripremi novog poziva koji će biti objavljen za koji dan. 

– Povjerenstvo planira do kraja rujna obići i certificirati sve nove prijavljene članove koji zadovolje kriterije. Nadalje, brošura Like HOME je u pripremi, te će skoro biti tiskana i distribuirana – kaže Šikić.

Iznajmljivači se, kaže, polako prepoznaju u ovom projektu i pristupaju mu. Kroz njega dobivaju besplatnu promociju putem brošura koje će se distribuirati na svim važnim turističkim sajmovima, radionicama, prezentacijama, dobivaju prostor na web stranicama TZ-a te dodatnu promociju u promotivnim kampanjama koje se odnose na ovaj segment ponude. – Osim toga, dobivaju potvrdu kvalitete i prepoznatljivost koju garantira županijska Turistička zajednica. U budućnosti se nadamo i dodatnim poticajima, u smislu povoljnijih kreditnih linija za članove kluba kvalitete “Like HOME” – kaže Šikić. Na terenu smo dobili potvrdu da su iznajmljivači koji posluju pod ovim brendom već sada u određenoj prednosti na ostale. 

– S obzirom da je projekt “Like home” krenuo lani sa implementacijom, odaziv iznajmljivača koji su sudjelovali u njemu je na razini očekivanog, tj. u okvirima županijskog prosjeka. Popularizacijom ovog projekta u narednim godinama, sigurno će i odaziv iznajmljivača biti veći. Mogu izraziti osobno zadovoljstvo dosad učinjenim. Kad su u pitanju iznajmljivači koji su proveli standardizaciju po pravilima projekta, smatram da mogu biti zadovoljni, jer evo i u drugoj polovici rujna, njihovi objekti su dobro popunjeni – rekao nam je Filip Henjak, direktor Turističke zajednice Općine Tisno.

On očekuje da će benefiti koje donosi klub “Like home” biti vidljiviji kako projekt bude napredovao. – Nesporna je činjenica da ponude obiteljskog smještaja ne manjka, barem ne u kvantiteti. No vrijeme je da se počne raditi na njenoj kvaliteti, a sve kako bi se izdvojili od konkurencije. Baš to kroz implementaciju propisanih standarda kvalitete omogućava “Like HOME”. Krajnji cilj je podizanje kvalitete smještaja i usluge domaćina, što će sigurno pridonijeti boljoj popunjenosti i postizanju bolje cijene kad je riječ o obiteljskom smještaju – poručio je Henjak iznajmljivačima.

Emilie Urem Baković (Foto: Igor Meić)

Kako bi upotpunili priču otišli smo u Pirovac kod članice kluba kvalitete Emilie Urem Baković kako bi nam ispričala svoje iskustvo i kako bi iz prvog plana dobili informacije o tome kako iznajmljivači doživljavaju projekt.

Projekt je prisutan i u Pirovcu. Članica ovog kluba kvalitete Emilia Urem Baković kaže da se njeno domaćinstvo uključilo iz razloga bolje promidžbe i poboljšanja kvalitete smještaja.

– S obzirom da smo tek godinu dana u projektu ‘Like HOME’ i da nam tek predstoji period u kojem će biti distribuirani promotivni materijali, nismo još imali goste za koje bi mogli reći da su nam došli jer poslujemo pod ovim brendom. Prave reakcije ćemo imati tek sljedeću sezonu. Nadamo se pozitivnom ishodu jer se projekt zaista čini dobrim i korisnim za iznajmljivače. Ovo je prilika da se istaknu iznajmljivači koji se više trude oko svojih gostiju i koji daju sve od sebe da pruže što kvalitetniju uslugu – kaže Urem Baković.

“Like HOME” kod Emilie Urem Baković (Foto: Igor Meić)

 

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here