Rekordna sezona: E-visitor i Murtersko lito zaslužni za 23 posto više noćenja

0
2632
S jedne od Murterskih špica (Foto: Igor Turčinov)

Službena statistika kaže da je u prvih osam mjeseci ove godine Murter ostvario 23 posto više noćenja i sedam posto više dolazaka gostiju u odnosu na prošlu godinu.

Statistika dalje kaže i da je najviše turista došlo iz Slovenije, a slijede Nijemci, Austrijanci, Česi, Poljaci…, a u blagom su porastu i gosti iz Engleske te skandinavskih zemalja. Direktor TZO Murter-Kornati Šime Ježina zasluge za taj pozitivni pomak pripisuje prvenstveno e-visitoru, informacijskom sustavu za prijavu i odjavu turista. Kaže kako je očigledno da sustav funkcionira i da je znantno bolja prijava gostiju ali, priznaje, nema sumnje da ih je doista i fizički bilo više i da bismo zapravo trebali biti zadovoljni ovogodišnjom turističkom sezonom koja uostalom još traje.

– Uz lijepe plaže, lokale s vrhunskom gastronomskom ponudom, općenito prekrasnom prirodom, Murtersko lito je statistički imalo najbogatiji program u Šibensko-kninskoj županiji. Radi se o tri mjeseca kontinuiranog programa čiji je glavni organizator i koordinator Turistički ured. Vjerujemo da time gostima pružamo još jedan razlog za dolazak – reći će Ježina.

murter

Osim doista bogatog i raznovrsnog kulturno-zabavnog programa, kako on kaže – ne za svakoga ponešto, nego za svakoga nešto konkretno, nema sumnje da se i sam Turistički ured iz godine u godinu sve bolje priprema za svaku nadolazeću sezonu.  U sklopu eko-kampanje zajedno s komunalnim društvom Murtela prije sezone je postavio po nekoliko velikih pepeljara na plažama, a budući da kampanja još traje, za iduću sezonu se predviđa tiskanje naljepnica na kojima piše “Čuvajte naš okoliš!”, namijenjene kupaonicama svih prijavljenih apartmana, zatim letaka koji će na više jezika opominjati goste o štetnosti plastike i opušaka na našim ulicama i plažama, tiskanje platnenih vrećica koje će se dijeliti svakom gostu.

– Tom kampanjom nastojimo educirati i goste i iznajmljivače, a zajedno s HTZ-om pripremamo digitalnu kampanju za skandinavsko tržište. Radi se o ciljanoj kampanji preko jedne marketinške tvrtke kojom ćemo promovirati aktivni turizam, biciklizam, trekking, hiking… – najavljuje Ježina nove projekte za turističku sezonu 2017.

ddd
Platnene vrećice dijelit će se svakom gostu
ddd
Ovakve naljepnice naći će se u svim murterskim apartmanima

 

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here