“Like Home” u Pirovcu – novi način brendiranja privatnih iznajmljivača

0
1924

Turistička zajednica šibensko kninske županije pokrenula je projekt označavanja kvalitete u obiteljskom smještaju pod imenom „Like HOME“. Radi se zapravo o nadopuni postojećeg sustava kategorizacije s ciljem povećanja konkurentnosti i razine kvalitete apartmana, soba i kuća koje se privatno iznajmljuju. Turistička zajednica na ovaj način želi povećati sve dobre osobitne koje donosi obiteljski smještaj – ozračje, brigu o gostu, susretljivost, domaći ugođaj. Like Home ili boravak kao kod kuće je oprobani model na Kvarneru.

“Na području općine Pirovac ima oko 400 iznajmljivača. Cilj kluba kvalitete je izdvojiti iz svekolike ponude smještaja one iznajmljivače koji se više trude i pružaju kvalitetniju uslugu. Ulaskom u klub kvalitete iznajmljivač se uvrštava u katalog kluba kvalitete. To je svojevrsna preporuka, tj. garancija kvalitete i sigurnosti gostu koji je kilometrima udaljen i ne zna što će ga dočekati kad rezervira smještaj. U Kvarneru su s takvim projektom došli i do toga da se iznajmljivačima koji su u klubu kvalitete nude krediti za ulaganje u svoje objekte na način da županija pokriva trošak kamate”, rekao je za Rudinapress Igor Meić, direktor turističke zajednice općine Pirovac.
Proces certificiranja započet će 17. srpnja, a prve ozbnake iznajmljivači bi mogli dobiti već u kolovozu.

Ispunjavanje kriterija i dodjela oznaka kvalitete Like Home povjereno je lokalnim turističkim zajednicama. Neki od važnih kriterija su – uređena fasada i okoliš, klima uređaj u apartmanima, besplatni internet, ujednačeni interijer, osigurano parkirno mjesto, oasigurani doček gostiju, informiranost. Od neobaveznih je dovoljno ispuniti njih pet a među njima su – balkon od dva do četiri metra četvorna po jedinici, roštilj u vrtu, sadržaji za zabavu djece, sunčalište, garniture za sjedenje, sef, perilica suđa i rublja…

Prema podacima Ministarstva turizma, u Hrvatskoj je lani ostvareno 26,7 milijuna turističkih noćenja u preko 60.000 smještajnih jedinica. Obiteljski smještaj čini 50 posto ukupnih smještajnih kapaciteta i u njemu se ostvaruje 37  posto svih turističkih noćenja.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here